Tatlıses dizideki o sahneler için çıldırdı ama...
İbrahim Tatlıses, devamlılık yok diye twitterdan Kayıp Şehir dizisini yerden yere vurdu ama...
GAZETECİLER.COM - Türkücülük ile başladığı sanat kariyerine sinema oyunculuğu ve ardından da yönetmen olarak devam eden İbrahim Tatlıses, Kanal D ekranlarında yayınlanan ve Gökçe Bahadır ile İlker Kaleli'nin başrolünü paylaştığı Kayıp Şehir dizisini izlerken deyim yerindeyse çıldırdı.
Dizideki çekim hatalarını eleştiren Tatlıses öfkesini Twitter'dan "Asistanlar uyuyor mu beni hasta etmeyin arkadaş" sözleriyle dile getirdi.
İRFAN AYSEL'İN BİR SAĞINDA BİR SOLUNDA
Dizinin cuma akşamı yayınlanan bölümünü eleştiren Tatlıses, "Aysel'in çilek yeme sahnesinde çilek önce yarım sonra tam. Yatak sahnesi ne olacak? Odada ayna yoktu ama İrfan, Aysel'in bir sağında bir solunda" yazdı.
"DİZİLER 90 DAKİKA OLURSA..."
Daha sonra düğün sahnesini gözyaşlarıyla izlediğini yazan türkücü, "'Kayıp Şehir'de düğün sahnesi, maşallah salya sümük. Siz de haklısınız, diziler 90 dakika olursa nasıl yetiştireceksiniz? Ne devamlılık kalır ne de çekim. Sizinki rüzgara karşı üfür" sözleriyle ekibin gönlünü almaya çalıştı.
TATLISES ELEŞTİRDİ AMA...
1978 yılında Sabuha filmi ile sinemaya adım atan ve Yalan (1982), Yorgun (1983), Günah (1983), Ayşem (1984), Mavi Mavi (1985), Sarhoş (1986), Gülümse biraz (1986), Gülüm Benim (1987), Dertli Dertli (1987), Hülya (1988) ve Aşıksın (1988) gibi sinema filmlerini ve 1997 yılında da Fırat isimli diziyi yöneten İbrahim Tatlıses'in twitterda eleştirdiği sahneleri izleyenler ise hayrete düştü.
Ünlü türkücünün gördüğünü söylediği hatalar dizide yok...
Aysel'in çilek yediği sahnede bir yarım, bir tam çilek görünmediği gibi sahnede devamlılıkla ilgili herhangi bir problem yok.
Yatak sahnesinde ise İbrahim Tatlıses'in söylediğinin aksine odada ayna var. Yatak kimi zaman gardırobun aynasından yansıtılarak çekiliyor. Bu nedenle Aysel, İrfan'ın bir sağında bir solunda görünüyor. Sahnelerin bir kısmında Aysel ve İrfan'ın birden çok görünmesi de bu aynadan kaynaklanıyor.
Dizideki çekim hatalarını eleştiren Tatlıses öfkesini Twitter'dan "Asistanlar uyuyor mu beni hasta etmeyin arkadaş" sözleriyle dile getirdi.
İRFAN AYSEL'İN BİR SAĞINDA BİR SOLUNDA
Dizinin cuma akşamı yayınlanan bölümünü eleştiren Tatlıses, "Aysel'in çilek yeme sahnesinde çilek önce yarım sonra tam. Yatak sahnesi ne olacak? Odada ayna yoktu ama İrfan, Aysel'in bir sağında bir solunda" yazdı.
"DİZİLER 90 DAKİKA OLURSA..."
Daha sonra düğün sahnesini gözyaşlarıyla izlediğini yazan türkücü, "'Kayıp Şehir'de düğün sahnesi, maşallah salya sümük. Siz de haklısınız, diziler 90 dakika olursa nasıl yetiştireceksiniz? Ne devamlılık kalır ne de çekim. Sizinki rüzgara karşı üfür" sözleriyle ekibin gönlünü almaya çalıştı.
TATLISES ELEŞTİRDİ AMA...
1978 yılında Sabuha filmi ile sinemaya adım atan ve Yalan (1982), Yorgun (1983), Günah (1983), Ayşem (1984), Mavi Mavi (1985), Sarhoş (1986), Gülümse biraz (1986), Gülüm Benim (1987), Dertli Dertli (1987), Hülya (1988) ve Aşıksın (1988) gibi sinema filmlerini ve 1997 yılında da Fırat isimli diziyi yöneten İbrahim Tatlıses'in twitterda eleştirdiği sahneleri izleyenler ise hayrete düştü.
Ünlü türkücünün gördüğünü söylediği hatalar dizide yok...
Aysel'in çilek yediği sahnede bir yarım, bir tam çilek görünmediği gibi sahnede devamlılıkla ilgili herhangi bir problem yok.
Yatak sahnesinde ise İbrahim Tatlıses'in söylediğinin aksine odada ayna var. Yatak kimi zaman gardırobun aynasından yansıtılarak çekiliyor. Bu nedenle Aysel, İrfan'ın bir sağında bir solunda görünüyor. Sahnelerin bir kısmında Aysel ve İrfan'ın birden çok görünmesi de bu aynadan kaynaklanıyor.