Hürriyet gazetesi genel yayın yönetmenliği görevinden alınan
Sedat Ergin Kırkpınar Yağlı Güreşleri'nin yapıldığı meydana
çıktı...
Fotoğrafı gören Hürriyet yazarı Ertuğrul Özkök bombayı
patlattı:
"Kravatsız bir Sedat Ergin,
kispet giymiş pehlivandan bile
çıplaktır."
Hürriyet ekibinin Edirne gezisindeki Sedat Ergin'li
fotoğrafı köşesine taşıyan Ertuğrul Özkök, "Ben olmayınca,
Stephen Curry (oyun kuruculuk) rolü Sedat
Ergin’e kalmış" dedikten sonra. Tabii ki kispeti giyip
nispet yapamamış... Biraz değil bayağı monşer kalmış, ama yine de
kravatı çıkarmış ya... Bugünleri de gördüğümüz için Allah’a dua
edelim." dedi...
İşte Ertuğrul Özkök'ün o yazısı:
TAM TARİHE GEÇECEK BİR
KIRKPINAR KARESİ
ŞU Kırkpınar fotoğrafına bir bakar mısınız...
Edirne’deki Hürriyet grubu çekmiş.
***
- Türk fotoğrafçılığında Vanity Fair tarzı,
“ürün yerleştirme” mucidi benim. Belli ki bu tarz
yayılmaya başlamış.
***
- Pehlivanları yerleştiren arkadaş biraz çakma Annie
Leibovitz tarzı olmuş ama küçümsememek lazım.
***
- Saçlar öyle afili kesilmiş ki, sanki Mercedes Fashion
Week’te podyuma çıkmış erkek manken gibiler.
***
- En sağdaki, rol icabı er meydanına çıkmış Kıvanç
Tatlıtuğ kıvamını iyi tutturmuş. Tebrikler.
***
- Hemen solundaki daha çok “Kurtlar Vadisi”
tarzını benimsemiş. Hiç mahzuru yok.
***
- Onun arkasındaki “yardımcı erkek rolüne” daha
uygun duruyor. O da başarılı.
***
- Ben olmayınca, Stephen Curry (oyun kuruculuk)
rolü Sedat Ergin’e kalmış.
Tabii ki kispeti giyip nispet yapamamış... Biraz değil bayağı
monşer kalmış, ama yine de kravatı çıkarmış ya...
Bugünleri de gördüğümüz için Allah’a dua edelim.
Kravatsız bir Sedat Ergin, kispet giymiş
pehlivandan bile çıplaktır.
***
- Onun solundaki, son günlerde televizyon dizilerinde
“üst akıl tokatlayan” ağır abi tarzında.
Rol cuk oturmuş... Duruş çok başarılı...
***
- Bir soldakinin bakışı tam Fatih Terim...
Birazdan takımdan birine girişecek.
***
- En soldaki, kirli sakalı ile, podyumlardan çıkıp yeni
televizyon dizilerine yatay geçiş yapmış yeni Türkiye jönü...
***
Bu Vanity Fair podyumu, Kırkpınar’ın
21’inci yüzyıla geçtiğini anlatan en çarpıcı fotoğraf olarak tarihe
geçti.