Buna ancak Kadir İnanır!
Kalbini kırmak istemezdim Faruk'cuğum ama gerçeği görmen gerek; rol aldığın o sahne aşağılık bir tecavüz.
VAY ANASINA SAYIN İZLEYEN
"Bakınız nasıl da döktürmüş: 'Cemil (Faruk Peker), orada İffet'e (Müjde Ar) tecavüz etmiyor. Bu olsa olsa bir seksüel fantezidir. Çünkü İffet hemen sonrasında, 'Ben temiz çarşaflar, yastıklar arasında hayal etmiştim' diyor. Yani o da Cemil'le seksüel aktiviteye girmeye hazır'.
Vay anasını sayın izleyen, kim derdi ki gelmiş geçmiş en garabet 'kıstırma' operasyonlarından biriyle 'iffetini kaybeden' kızın hikayesi, gün gelecek seksüel fantezi sınıfına dahil edilmeye çalışılacak? Neler oluyor şu hayatta.
Bu fikirlerle yola çıkanların icraatlarını 29 sene sonra 'tecavüz sahnesi' olarak sığ bir değerlendirmeye tabi tutmak sinemaseverlere yakışmaz. O yüzden 'tecavüz sahnesi' denmesine karşıyım.'
BUNA ANCAK KADİR İNANIR!
Fıkra gibi olay, yemin ediyorum. Düşünün ne mankafayız
ki, kızın kafasını araba camına kıstırıp, kız çırpınırken emeline
ulaşan 'yaratıcı' kahramanı bunca yıl harbi tecavüz ediyor
sanmışız!
Sığ ne kelime Faruk'cuğum, olsa olsa sığır bakışı olur
bu. Hiç kafa basmıyor hakikaten bizde. Adamlar, 50 yıl sonra bile
konuşulacak bir sahne çekmek gibi kutsal bir çaba
içinde...
KALBİNİ KIRMAK İSTEMEM
AMA....
Fakat 'nankör' seyirci gözünde tecavüzden başka şey
değil hadise. Kalbini kırmak istemezdim Faruk'cuğum ama gerçeği
görmen gerek; rol aldığın o sahne aşağılık bir
tecavüz.
Ne Kartal Tibet'in yüksek hedefleri, ne de senin satır aralarında verdiğin 'sanatımıza saygı duyun' mesajın yenilir yutulur. Saygı duyulacak bir konu yok ortada, 'puhahaha' nidasıyla internet fenomeni olmuş son derece sakat bir sahne var hepsi bu. Hastayım ayrıca şu memleketin kendini kandırma potansiyeline.