Bab-ı Ali'nin son Mohikan'ı...

Fikret Otyam türü gazeteciliğin son örneği.. Olayı yerinden izleyen, fotoğraflarını çeken, haberi, gerçek anlamda.....

GAZETECİLER.COM
Fotoğraf, Hıncal Uluç’un çünkü yazı Hıncal Usta’nın ama…
“Bab-ı Ali'nin son Mohikan'ı” Hıncal Uluç değil...
Ya, kim?..
O halde lütfen okuyun…
 
 
Bab-ı Ali'nin son Mohikan'ı..
 
Pazar sabahı, "Savaş Ay'la Mola" yı okuyorum, sabah kahvemi içerken, Sabah'ta.. Keyifle.. Dr. Alâeddin Yavaşça, ailemizin sevgililerinden.. Kilisli.. Uzaktan akraba oluruz.. Ama yoğun sevginin asıl sebebi, onun dünya güzeli besteleri.. Alaturkanın en unutulmazlarında imzası var..
Savaş Ay, Hoca ile konuşmuş..
Faruk Nafiz'in "Artık bu solan bahçede bülbüllere yer yok" dizelerinin nasıl besteye dönüştüğünü anlatıyor üstad..
Yazının üslubundan, Savaş'ı iyi bildiğimden hissediyorum. Aslında o röportaj uzun.. Aslında tam bir Pazar sabahı keyfi yazısı.. Ama yarım sayfaya sığsın diye indirilmiş sanki..
Yazık olmuş..
Aslında Savaş'a yazık oluyor..
Savaş Ay.. Türk medyasının Son Mohikan'ı.. Hani "Muhabirlik ölüyor" diyorum ya.. Ayakta kalan, kalmakta direnen bir tek o var..
Fikret Otyam türü gazeteciliğin son örneği.. Olayı yerinden izleyen, fotoğraflarını çeken, haberi, gerçek anlamda "Haber Hikayesi" olarak yazan, röportajlarını yapan, ertesi günlerde yorumlarını da katarak dizi yazıya dönüştüren Muhabir /Yazar/ Foto Muhabiri türünün son örneği yani..
Sabah'taki hazine.. Sabah'taki Kaşıkçı Elması..
Mardin'de köy baskını 44 ölü.. Savaş Ay orda.. Bursa'da grizu 19 ölü.. Savaş Ay orda..
Olay nerde?.. Savaş orda..
Yerinden unutulmaz fotoğraflar, röportajlar.. Haberler.. Yazılar..
Peki kıymetini biliyor muyuz?..
 
Hıncal Usta’nın bu soruya verdiği cevap bir “gazetecilik gerçeğinden” öte, bir Erdal Şafak eleştirisi…
Nasıl mı?..